Klient: Teatr Studio Warszawa
Zakres działań: opracowanie gaficzne, prepress
Współpracę z Teatrem Studio rozpoczęliśmy latem 2011 roku. Prawie każdego dnia realizujemy bieżące projekty: afisze, repertuary, ulotki, programy, reklamy prasowe. Ze względu na specyfikę działania Teatru, niektóre prace powstają praktycznie z dnia na dzień. Naszym atutem jest szybkość realizacji oraz profesjonalne przygotowanie materiałów do druku i internetu.
Klient: Mount sp. z.o.o. Brend: HiMountain
Zakres działań: kreacja, grafika, prepress, druk (reklamy prasowe, materiały POS)
Współpraca z firmą Mount sięga 2003 roku, kiedy to podjęliśmy się bardzo ambitnego zadania – opracowania logo oraz systemu identyfikacji nowej marki – HiMountain. Od tego czasu realizowaliśmy wiele projektów: plakaty, reklamy prasowe, strona internetowa, ulotki i materiały promocyjne, materiały POS oraz katalogi produktów. Obecnie marka HiMounain jest jednym z liderów polskiego rynku outdoor.
Zobacz również: logo HiMountain, katalogi produktowe
Współpracę z redakcją Życia Bytomskiego rozpoczęliśmy w 2003 roku od projektu nowego layoutu gazety. Mieliśmy ograniczone pole manewru. Musiał powstać projekt nawiązujący do starej szaty graficznej, a jednak unowocześniony, bardziej przejżysty i uporządkowany. Zadanie to powiodło się, zważywszy, że na bazie tego layoutu składamy cotygodniowy numer gazety. W ciągu dwóch dni powstaje gazeta o objętości 24-32 stron.
Dodatkowo stworzyliśmy koncepcję, zaprogramowaliśmy oraz wdrożyli System Obsługi Ogłoszeń, który w znaczny sposób ułatwia pracę działu przyjmowania reklam i ogłoszeń oraz usprawnia proces wlewania w layout gazety.
Klient: Ultramaryna – Agnieszka Psiuk, Andrzej Kłodnicki
Zakres: projekt, skład gazety
Wspólpracę z redakcją Ultramaryny rozpoczęliśmy w 2001 roku. Wtedy to powstał projekt winiety oraz layoutu gazety. W późniejszych latach, wraz ze zmieniającymi sią założeniami, projekty te ulegały modyfikacjom.
Ultramaryna to lokalny bezpłatny przewodnik o tematyce społeczno-kulturalnej. Zasięgiem obejmuje obszar 9 największych miast Śląska. Magazyn publikowany jest w cyklu miesięcznym. Objętość: 24-52 strony. Dystrybucja w 200 punktach (kina, teatry, galerie, puby, restauracje, szkoły wyższe).
Klient: Lambertz Polonia sp. z o.o.
Zakres działań: kreacja, grafika, prepress (opakowania artykułów spożywczych)
Współpraca z firmą Lamertz Polonia przypda na lata 2004-2006. W tym okresie powstało wiele projektów opakowań dla takich brandów jak m.in. Lambertz i Kinkartz.